Pradinių klasių mokiniai iš vario sulfato ir valgomosios druskos gamino kristalus.
Tyrinėjo dirvožemio, molio ir smėlio savybes.
Tyrė paprasčiausių elektros grandinių veikimą.
Into unikalių akmenų muziejuje ketvirtokai tyrinėjo riedulių formas, mineralinę sudėtį, iš kokios šalies akmenis atgabeno ledynai.
Per integruotą matematikos, pasaulio pažinimo ir technologijų pamoką „Tilto statybos ypatumai”, mokiniai konstravo kubą, skaičiavo sunaudotų medžiagų ilgį, iš kubų statė „tilto konstrukciją”.
Atliko praktikos darbą ,,Futbolo kamuolys iš popieriaus”.
Tyrė ,,Kiek telpa plaučiuose oro ir kiek kartų per minutę įkvepiame.“
Konstravo ir gamino rėmelis iš dviejų suklijuotų juostelių.
Išbandė naujai gautą ugdymo priemonę ,,Quatrata”. Ji ne tik lavina mokinių loginį mąstymą, erdvinio vaizdo suvokimą, geometrinių formų pažinimą, bet ir netradiciškai moko matematikos.
Naudojo praktinės užduotis tekstinių uždavinių sprendimui ,,Kaip spręsti dviejų žingsnelių uždavinius?”
Gamtos mokslų laboratorijoje tyrė gintarą ir jo savybes.
2a klasės mokiniai su ruletėmis matavo klasėje esančius daiktus, lygino matus su tiksliais pateiktais duomenimis, lankstė iš stačiakampio trikampius ir iš jų kūrė ornamentus, lankstė kubą, iš atkarpų kūrė piešinius, naudodami daugybos veiksmus, skaičiavo daiktus artimoje aplinkoje.
Pirmokai kūrybingai atliko sudėties ir atimties veiksmus.