Gegužės 10 d. mūsų 6 kl. ( vad. L. Sėlenienė) ir III kl. ( vad. M. Šikšnienė) mokiniams buvo organizuota išvyka į Vilnių pagal TŪM III programos 6 punktą ,,Išvykos į kultūrines erdves, stimuliuojančias vaikų kūrybiškumą, profesionalaus meno pažinimą, socialinius įgūdžius. Pirmiausia 6 kl. mokiniai turėjo dvi edukacijas atskirai. Pirmoji buvo organizuojama Gedimino pilies bokšte „Edukacija ir ekskursija Gedimino pilies bokšto ekspozicijoje” ( edukatorė Gytė Šimienė). O po to antroji edukacija vyko Vilniaus gynybinės sienos bastėjoje „Edukacija ir ekskursija Vilniaus gynybinės sienos bastėjos ekspozicijoje” (edukatoriai Adomas Gricius ir Virginija Rimkutė). Edukacijos buvo patrauklios vaikams, nes leido patiems viską išbandyti ir patirti.
Vėliau abi klasės susitiko Lietuvos nacionaliniame dramos teatre, kur turėjo skirtingas edukacijas, atitinkančias jų amžiaus ypatumus. 6 kl. mokiai dalyvavo edukacinėje ekskursijoje po teatrą ir kūrybines dirbtuvės ,,Drąsi klasė” (TŪM 49,6), kur buvo skatinamas vaikų kūrybiškumas (edukatoriai: aktorė Jurga Kalvaitytė ir režisierius, aktorius Paulius Tamolė). O III kl. gimnazistai dalyvavo edukaciniame užsiėmime ,,Kūrybinės teatro dirbtuvės“ (TŪM III, 49,6), kur buvo sudarytos sąlygos profesionalaus meno pažinimui (edukatoriai: aktorė Kamilė Petruškevičiūtė ir režisierius, aktorius Paulius Tamolė).
Racionaliai panaudojant išvykos lėšas ir laiką, kol 6 kl. dalyvavo edukacijose Gedimino pilyje, mūsų III klasei buvo organizuotos išvykos į aukštąsias mokyklas (TŪM, 44 veikla, punktas 3 ,,Vizitai į ugdymo įstaigas bei įmones). Gimnazistai lankėsi Mykolo Romerio universitete, kur jiems buvo pristatytos šio universiteto studijų galimybės ir organizuota ekskursija po netradicines ugdymosi erdves (edukatorius – Saulius Bugailiškis – Mykolo Romerio universiteto Priėmimo ir rinkodaros skyriaus specialistas). Po to dar užsukome į Vilniaus kolegiją (TŪM III, 44, 3). Verslo fakultete mums buvo organizuotas pristatymas ir kūrybiškumo veikla laboratorijoje. Vėliau vyko edukacija ,,Reklamos laboratorijos galimybės ir inovatyvūs vizualiniai sprendimai“ (edukatorės: reklamos ir komunikacijos katedros lektorė Laimutė Fedosejeva ir Inovacijų vadybos katedros vedėja, lektorė Greta Gruodė. Gimnazistai turėjo galimybes tiesiogiai susipažinti su juos dominančiomis aukštosiomis mokyklomis ir išgirsti atsakymus į jiems rūpimus ugdymosi karjerai klausimus.
TŪM III kultūrinio ugdymo koordinatorė V. Jonkuvienė