1. Darbo vieta – Skuodo r. Mosėdžio gimnazija.
  2. Pareigybė – sekretorė.
  3. Numatomas darbo krūvis – 1 etatas (40 valandų per savaitę).
  4. Darbo sutartis – sudaroma neterminuota darbo sutartis.
  5. Darbo pobūdis

1) Personalo bei mokinių veiklos dokumentų ruošimas, administravimas, archyvavimas;
2) Gautų dokumentų ir informacijos sisteminimas, jos perdavimas vykdytojams;
3) Darbas su duomenų bazėmis;
4) Informacijos paieška ir sisteminimas;
5) Darbas su lankytojais;
6) Vadovų deleguotų užduočių atlikimas.

  1. Reikalavimai:

1) Panašaus darbo patirtis;
2) Puikus raštvedybos ir darbo organizavimo išmanymas;
3) Anglų kalba (raštu, žodžiu) – privalumas;
4) Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Ms Office – Excel, Word);
5) Atsakingumas, nuovokumas, puikūs bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai, kruopštumas;
iniciatyvumas, gebėjimas paskirstyti dėmesį ir prioritetus.

  1. Dokumentai, kuriuos būtina pateikti:

1) prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
2) asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
3) išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
4) gyvenimo aprašymą (CV);
5) atrankai pretendentas gali pateikti buvusių darboviečių rekomendacijas.
Dokumentai priimami nuo 2022-05-09.
Dokumentai į gimnazijos raštinę pateikiami iki 2022 metų birželio 20 dienos imtinai, adresu –
Salantų g. 5, Mosėdis, Skuodo r. LT – 98271.
Telefonas pasiteiravimui: 8 440 76 232, 8 440 76 233, el. paštas info@mosedis.lt
Numatoma atrankos į sekretorės pareigybę data, laikas ir vieta – 2022 metų birželio 21 d., 10.00
val., Skuodo r. Mosėdžio gimnazija, direktorės kabinetas.

lt_LTLietuvių kalba
Powered by TranslatePress
Skip to content